گرفتگی توالت فرنگی

گرفتگی توالت فرنگی

امروزه استفاده از توالت فرنگی بسیار رواج پیدا کرده و در اکثر خانه ها در کنار توالت ایرانی ، توالت فرنگی هم وجود دارد.توالت فرنگی هم مانند توالت ایرانی اگر مواظب نباشیم ممکن هست دچار گرفتگی شود و مشکلاتی را برای ما ایجاد کند.دلایل زیادی برای گرفتگی توالت فرنگی وجود دارد که درادامه توضیح داده میشود با ما همراه باشید.

گرفتگی با دستمال کاغذی

گرفتگی با صابون

گرفتگی با مدفوع

گرفتگی با انواع اشیای دیگر

گرفتگی توالت فرنگی

روشهای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی

1: استفاده از آب گرم: اگر گرفتگی توالت فرنگی با اشیاء سخت نباشد با استفاده از آب گرم گرفتگی برطرف میشود در این روش داخل توالت فرنگی باید اصلا آب نباشد یک ظرف بزرگ آب گرم را از فاصله بالا داخل توالت فرنگی بریزد اگر با دفعه اول باز نشد این کار را چند دفعه تکرار کنید.

2:استفاده از مایع شوینده (مایع ظرفشویی ، مایع دستشویی و….)برای رفع گرفتگی توالت فرنگی : استفاده از مایع شوینده باعث لیز شدن لوله و رفع گرفتگی میشود حتی این روش برای گرفتگی های از قبیل مدفوع ، صابون و …هم بسیار کار آمد میشود.

 

توالت فرنگی

3:استفاده از تلمبه دستی : تلمبه های پلاستیکی جزء وسایلی هست که کمتری خانه ای را می توان پیدا کرد که در آن تلمبه پلاستیکی نباشد در این روش داخل توالت فرنگی باید آب نباشد.

دلایل گرفتگی توالت فرنگی

اگر توالت فرنگی منزل یا محل کار خود دچار گرفتگی شد اصلا نگران نباشید در اولین فرصت با شرکت لوله بازکنی دکتر لوله تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنند.

حتما مطالعه کنید
باز کردن لوله فاضلاب

پیشنهاد ما به شما

آسیب های بازكردن گرفتگی لوله با اسید

آسیب های بازكردن گرفتگی لوله با اسید

بازكردن گرفتگی لوله با اسید سینك آشپز خانه ، حمام و سرویس بهداشتی از جمله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button